Thursday, May 7, 2009

Minat/Interest

Minat?Apa utai diminat nuan?Apa utai ti diminat aku?Nyadi minat aku tuk nyeliah mimit enti dibandingka ngau urang ti serebak ngau aku kemaya hari tuk.Aku enggai malu ngaku minat begumpulka Kamen rider (DVD tauka tekayam) serta tekayam Transformers.Aku mega minat ngau urang paramotor(lebuh bisi peluang jak..hehehehe)sereta nulis cerita pasal Kamen Rider,tang version aku empu(Made in Malaysia empu Rider!)Setakat tuk aku bisi nyimpan koleksi DVD cerita kamen Rider Black RX,Kamen Rider Agito,Kamen Rider Hibiki,Kamen Rider Kabuto,Kamen Rider Den-O,Kamen Rider Kiva sereta ke latest diatuk Kamen Rider Decade.Enti Movie,aku bisi nyimpan God Speed Love(Kabuto) Hibiki & 7 War Demons (Hibiki) ,Project G4(Agito),Ore Tanjou!(Den-O),Climax Deka(Den-O & Kiva) sereta Paradise Lost(Faiz).Sapa-sapa ti sama minat ngau aku tauk add comment dituk,k?Ba baruh tuk sekeda ari koleksi aku:



Onsa Onkaku ari Kamen Rider Hibiki


Kamen Rider Kabuto,Sasword,Gatack


Kiva,IXA,Todoroki,Ibuki,Kiva,Hibiki


koleksi Tranformers


Optimus Prime(the Movie) n Power Rangers


Power Rangers


Apai Qumang baru nepan Paramotor



Benung diberik taklimat keselamatan atas paramotor,
cara masukka safety belt serta peninggi kitai dibaik paramotor lagik.


Semua dah lengkap sereta sedia.



Ready to take off!!!!Fuh!Seronok you!

3 comments:

  1. Maya agi sekula kelia minat aku maca/collect komik superhero ari Marvel Group. Tu termasuk sida Spiderman, Hulk, Fantastic Four, Dr Strange,Dare Devil etc. Kada bisi sida rebak baru ngelala superhero aku tu. Enda sebaka zaman meh kitai dua, diatu peda aku urang minat ke Transformers, Ultraman.

    Rugi aku maya tu laban komik aku kelia abis dibuai, ditunu laban nadai agi maca iya. Enti disimpan, manah endar regar iya enti dijual, laban komik book aku suba nang iya original. Utai tu tau nyadi "collector item", berega enti dijual ba eBay.

    Nyadi nadai salah ngumpul sida Transformer, hobi siko siko ni ka sebaka. Ni nemu, ila kada enda bisi rega.

    Superhero paling minat aku suba Ironman enggau Dr Strange, nyelaie ari pilihan orang bukai. Sida serebak enggau aku minat agi ke Spiderman enggau Superman.

    ReplyDelete
  2. Nyak meh you.Aku nyimpan semua utainyak laban ilak lusa ngichaka bisi collector ti ka ngiga item2 ku nyak ilak.Baka ba aku diatuk,bisi Optimus Prime ti nadai agik dijual urang ba pasar.Uji peda ba gambar transformers ke terubah.Trak ke ba ujung kanan sekalinyak meh ti dibeli aku ari ebay.dampih seratus gak aku meli tajapan secondhand.

    ReplyDelete
  3. ngabas ruai dik apaiqumang............

    ReplyDelete